Sisäiset tarkastajat ry:n jäsenenä pääset osaksi kansainvälistä yhteisöä lukuisine etuineen, joista pääset lukemaan tarkemmin täällä. Alla kerrotaan myös mm. opiskelijoiden mahdollisuudesta alennettuun tai jopa maksuttomaan jäsenyyteen.

Liity jäseneksi tästä linkistä!

Yhdistyksen varsinaiseksi jäseneksi voidaan hyväksyä sisäisen tarkastuksen tai sitä lähellä olevissa tehtävissä työskenteleviä tai opiskelevia henkilöitä.

• Liittymismaksu on 20 euroa
  • Perusjäsenen vuosimaksu on 240 euroa
  • Täysaikaisen ammatillisen, alaan liittyvän opettajan ja muun ammatillisen opiskelijan vuosimaksu on 120 euroa
  • Eläkeläisjäsenen, työttömän ja perhevapaalla olevan jäsenen vuosimaksu on 60 euroa
  • Kunniajäsenien ja korkeakouluopiskelijajäsenien (ks. lisää alla) vuosimaksu on 0 euroa

Jokainen henkilö täyttää aina jäsenhakemuksen ja hakee jäsenyyttä henkilökohtaisesti. Hakemus käsitellään hakemuksen saapumista seuraavassa hallituksen kokouksessa ja jäsenyydestä tiedotetaan hakijalle.

Jäsenyytesi uusi kausi alkaa aina 1.1. ja saat meiltä ko. vuotta koskevan laskun kevään vuosikokouksen jälkeen. Ilmoitathan meille ajoissa, jos jokin jäsenyytesi osalta muuttuu.

HYÖDYNNÄ OPISKELIJAJÄSENYYS

Maksuton tai alennushintainen opiskelijajäsenyys tuo sinulle kaikki yhdistyksen edut: voit mm. hyödyntää jäsenportaalin ammatillisia ohjeita, ja osallistua jäsenehtojen mukaisesti koulutuksiin.

Maksuttoman opiskelijajäsenyyden ehdot:

• Olet vähintään kolmannen vuoden korkeakouluopiskelija
  • Olet suuntautunut opinnoissa sisäiseen tarkastukseen tai siihen liittyvään aihealueeseen (esim. sisäinen valvonta, hyvä hallintotapa, riskienhallinta, laadunhallinta, vaatimustenmukaisuus, juridiikka, tilintarkastus, kestävä kehitys)
  • Sitoudut yhdistyksen sääntöihin
  • Opiskelijajäsenyys jatkuu max. 2 vuotta
  • Lähetä yhdistyksen toimistolle opiskelutodistus, josta käy ilmi opintoalasi, ja että olet min. 3. vuoden korkeakouluopiskelija.

Lisätietoja ja opiskelutodistukset: sisaiset.tarkastajat@theiia.fi

EDUT MYÖS ELÄKKEELLÄ, TYÖTTÖMÄNÄ TAI PERHEVAPAALLA

Eläkkeellä, työttömänä tai perhevapaalla nautit yhdistyksen eduista, selvästi alennetulla vuosimaksulla. Voit yhä mm. osallistua koulutuksiin jäsenehtojen mukaisesti, ja hyödyntää ammatillisia ohjeita jotka löytyvät jäsenportaalista.

YHTEISÖ YHDISTYKSEN JÄSENEKSI

Myös yhteisön on mahdollista hakea yhdistyksen jäsenyyttä. Tällöin yhteisön lisäksi myös yhteisöön liittyvät henkilöt hakevat kukin henkilökohtaista jäsenyyttä. Yhteisöjäsenyyden kautta hyväksytyt henkilöt saavat samat edut ja oikeudet kuin yksityiset henkilöjäsenet. Yhteisöjäsenet voivat halutessaan saada verkkosivuille maininnan yhdistyksen tarkoituksen ja toiminnan tukemisesta.

Yhteisöjäseniä voi olla eri luokissa: