IIA Finland tarjoaa monenlaista apua ja etuuksia opiskelijoille

SEURAA VIESTINTÄÄMME

• Pidä silmällä koulutustarjontaamme, johon kuuluu mm. opiskelijoille maksuttomia tapahtumia ja koulutuksia, sekä opiskelijahintaisia seminaareja
  • Tilaa kahden viikon välein ilmestyvän uutiskirjeemme – saat ajankohtaisen paketin, jossa mukana on aina katsaus sisäiseen tarkastukseen liittyviin kiinnostaviin aiheisiin, sekä tietoa tuoreista ja lähestyvistä koulutuksista ja tapahtumista
  • Liity seuraamme LinkedIn:issä ja X:ssä

HYÖDYNNÄ yhdistyksen tuki

Autamme mielellämme opinnäytetöihin liittyen voimme esim. välittää IIA Finlandin jäsenille tietoa kyselyistä/haastatteluista. (Kyselyt: sisaiset.tarkastajat@theiia.fi )

liity OPISKELIJAJÄSENeksi

Maksuton tai huokeampi opiskelijajäsenyys tuo sinulle kaikki yhdistyksen edut: voit mm. hyödyntää jäsenportaalin ammatillisia ohjeita, ja osallistua jäsenehtojen mukaisesti koulutuksiin. Liity nyt täältä!

Maksuttoman opiskelijajäsenyyden ehdot:

• Olet vähintään kolmannen vuoden korkeakouluopiskelija
  • Olet suuntautunut opinnoissa sisäiseen tarkastukseen tai siihen liittyvään aihealueeseen (esim. sisäinen valvonta, hyvä hallintotapa, riskienhallinta, laadunhallinta, vaatimustenmukaisuus, juridiikka, tilintarkastus, kestävä kehitys)
  • Sitoudut yhdistyksen sääntöihin
  • Opiskelijajäsenyys jatkuu max. 2 vuotta
  • Lähetä yhdistyksen toimistolle opiskelutodistus, josta käy ilmi opintoalasi, ja että olet min. 3. vuoden korkeakouluopiskelija.
  • Lisätietoja ja opiskelutodistukset: sisaiset.tarkastajat@theiia.fi

Edullisen opiskelijajäsenyyden ehdot:

• Alaan liittyviä kurssia/kursseja opiskeleva päätoiminen ammatillinen tai 1.-2. vuoden korkeakouluopiskelija: vuosimaksu 120 euroa

HAE STIPENDIÄ

Avaamme syksyllä 2024 mahdollisuuden hakea stipendiä valmiille gradututkielmille, YAMK-opinnäytetöille tai väitöskirjatutkimuksille, joilla on yhteys sisäiseen tarkastukseen.