kouluttaudu ja osallistu

Pidä silmällä koulutustarjontaamme, johon kuuluu tasokkaiden kurssien lisäksi mm. kiinnottavia seminaareja sekä maksuttomia jäsentapahtumia.

KYSY PUHUJIA

Kysy meiltä puhujia seminaareihin, kursseille, oppilaitoksiin, jne!

ILMOITA KAUTTAMME AVOIN TYÖPAIKKA

Haluatko kohdentaa työpaikkailmoituksesi suoraan sisäisille tarkastajille?

Edullinen ilmoituspakettimme tuottaa täsmänäkyvyyden IIA Finlandin kanavissa:
🔹Uutissivumme etusivulla – yli 1000 kävijää kuussa
🔹Uutiskirjeessämme – lähes 600 aktiivilukijaa
🔹LinkedIn-kanavallamme – yli 600 seuraajaa
🔹Räätälöimme lisäksi ilmoitustekstinne kuhunkin kanavaan sopivaksi

OSALLISTU JA VERKOSTOIDU

Yhdistyksen tapahtumat sekä toiminta esim. Toimikunnissä ja pienryhmissä tarjoaa erinomaiset mahdollisuudet kehittää ammattitaitoa sekä verkostoitua muiden ammattilaisten kanssa.

HAE APUA OPINNÄYTETÖIHIN

Autamme mielellämme opinnäytetöihin liittyen – voimme esim. välittää IIA Finlandin jäsenille tietoa kyselyistä/haastatteluista. (Katso myös muut edut opiskelijoille!)

SEURAA viestintäämme

🔹Tutki uutisiamme sekä Jäsenalueen tarjontaa: pidämme sinut kartalla alan ajankohtaisimmissata tiedoista, ohjeistuksista ja artikkeleista
🔹Tilaa kahden viikon välein ilmestyvän uutiskirjeemme – saat ajankohtaisen paketin, jossa mukana on aina katsaus sisäiseen tarkastukseen liittyviin kiinnostaviin aiheisiin, sekä tietoa tuoreista ja lähestyvistä koulutuksista ja tapahtumista
🔹Liity seuraamme LinkedIn:issä ja X:ssä