‹ Takaisin

CPE Renewal -maksujen yhteydessä ilmennyt häiriöitä

IIA-global-logo + elevating-impact teksti

Osa jäsenistämme on kohdannut ongelmia CPE Renewal -maksun suorittamisessa CCMS-järjestelmässä. Joissain tapauksissa luottokortti on lukkiutunut maksuyrityksen yhteydessä, jolloin kortin käyttö estyy tilapäisesti.

Jos näin käy, olethan yhteydessä kortin myöntäneeseen tahoon, jotta kortti voidaan avata ja vahvistaa, että IIA Store on luotettava maksunsaaja. Tee myös help desk -tukipyyntö CCMS:ään.

Jos maksu epäonnistuu, kokeile CPE Renewalin tekemistä ja maksua uudelleen vasta 24 tunnin kuluttua.

IIA Global suosittelee lisäksi seuraavia toimenpiteitä:
➡️ Kirjaudu ulos CCMS:stä, tyhjennä selaimen välimuisti ja kirjaudu takaisin sisään.
➡️ Käytä maksamiseen Google Chromea tai Firefoxia – muut selaimet (kuten Edge tai Safari) eivät ole tuettuja eivätkä välttämättä toimi oikein.
➡️ Kokeile maksua Incognito / Private -tilassa.
➡️ Älä käytä mobiililaitetta.
➡️ Mikäli maksukortti ei toimi, voit kokeilla toista korttia tai maksaa PayPalin kautta.

Jos kohtaat ongelmia maksussa, ilmoitathan siitä myös meille osoitteeseen sisaiset.tarkastajat@theiia.fi, jotta pysymme ajan tasalla mahdollisista häiriöistä ja pystymme auttamaan osaltamme.